de tuinbroek

Ik mocht vandaag en gisteren op een ontzettend lief hondje passen. Al was dit redelijk een uitdaging, gezien mijn andere twee honden die het redelijk lastig vinden hun claim op mij te verbergen. Gelukkig is dit beest zo ontzettend passief dat dat geen probleem werd. Terugkomend op vandaag, ik heb vanochtend mezelf naar de sportschool gerold. Best intensief hardgelopen en vervolgens mezelf een pauze van een halfuur op een yogamatje gegeven. Tevreden. Daarna had ik dus een mooie reden om mezelf weer op het strand te begeven, deze keer met drie honden, wat verbijsterend goed ging: geen honden de zee in gerend, vast komen te zitten in het prikkeldraad of gewoon met een compleet andere baas verder lopen (ja dit is laatst een van mijn honden overkomen en we kwamen er pas na een halfuur achter dat ze weg was). Nu gooi ik er wat voedsel in en ga op wat kindertjes passen.

Tussendoor nog even deze foto’s geshot.

DSCF1722

DSCF1737

DSCF1729

DSCF1739

tuinbroek – Episode / beanie – Asos / crop top – onbekend winkeltje in Dublin / schoenen – Allstars / lippenstift – l’Oreal

5 gedachtes over “de tuinbroek

Geef een reactie

