tien weetjes

Gezien het feit dat mijn blog redelijk nieuw is, lijkt het mij leuk om om de zoveel tijd een paar weetjes van mij te droppen. Om met deze te beginnen:

. Elke ochtend drink ik chai thee met tarwegras (volgens mij is tarwegras daar niet voor bedoeld, maar . het is de enige manier waarop ik het normaal binnen krijg).
. Mijn kamer heb ik zo’n zes keer een verschillend thema gegeven: hemel, heks (ja echt), oosters, lente, disco, etc.
. Ik hou van onepiece kleding, dan niet onesies maar aparte broek en shirt die bij elkaar horen.
. Ik zal het huis nooit verlaten zonder kauwgom.
. Ik draag altijd een ring, armband en ketting.
. Horrorfilms en ik zal je niet vaak samen in een kamer zien.
. Ik heb de vierde klas vwo twee keer gedaan.
. Mijn opa en oma zijn als een tweede stel ouders voor me.
. Als ik het licht in mijn kamer ’s nachts uitdoe, zet ik het nog steeds op een rennen richting bed voor het geval iemand mijn voeten probeert te grijpen van onder het bed.
. Ik draag letterlijk altijd nagellak.

20150223_213649
nagellak – Opi

Een gedachte over “tien weetjes

Geef een reactie

