stedentripskes

Een paar weken geleden ben ik naar Dublin geweest. Ik heb twee jaar geleden besloten dat, als ik de mogelijkheid krijg, ik naar een steden ga die niet per se populair zijn. Ik ben naar Marokko geweest (ja is een land, weet ik), Moskou, Wenen en nu Dublin. Tussendoor ben ik ook naar Parijs, Antwerpen, Gent en Londen geweest, maar dit waren niet door mij georganiseerde tripjes. Nu ik er zo op terug kijk ben ik wel redelijk tevreden waar ik ben geweest in twee jaar. Ik had nu ook eindelijk een reden om zo’n kaart aan te schaffen waarbij je de plaatsen weg kan krassen als je er bent geweest, yes.
Maar mijn tripje naar Dublin was op vintage gebied erg omvangrijk. Ik heb altijd grootse moeite met het vinden van vintage winkeltjes in vreemde steden en beland dan uiteindelijk meestal toch in de hoofdstraat. Maar in Dublin lagen ze voor het oprapen, dus het was hemels voor mij. Op een vintagemarktje heb ik dit overhemd aangeschaft. Dit is mijn eerste kledingstuk met schouderbladen en ik vind het heeerlijk.
DSCF1743

DSCF1750

DSCF1755

DSCF1760
DSCF1763

DSCF1776

jas – Modström / blouse – vintage winkeltje in Dublin / broek – iwantthatmusthave / schoenen – Asos / ringen – Revival London

16 gedachtes over “stedentripskes

  1. youniqueblog zegt:

    Wat ontzettend leuk dat je naar Dublin bent geweest (en zoveel andere leuke stedentrips hebt gemaakt). Ik hou ook altijd wel van die bijzondere boetiekjes! De blouse die je op de markt hebt gekocht vind ik dan ook erg leuk. En wat een toffe sieraden!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

