badderen

Ik heb een ontzettende voorliefde voor in bad gaan. Als ik er de tijd voor zou hebben en niet compleet zou uitdrogen, zou ik het elke dag doen. Door de jaren heen heb ik dan ook verscheidene badcollecties gehad (ja, ik ben zo’n badliefhebber dat ik er een woord van maak). Ik zal je een kijkje laten nemen van mijn huidige badcollectie.

DSCF1819

DSCF1820

Dit is witte klei. Het is een soort witte poeder en je kan het gebruiken als gezichtsmasker, haarmasker en in bad. Ik doe er altijd ongeveer twee eetlepels van in het bad en dan lost het vanzelf op. Je krijgt er heerlijk zacht lichaam van. In Haarlem is het te koop bij van de Pigge voor €7,95.

DSCF1826

Dit zijn bruisblokjes van de Hema. Als ik niet de witte klei gebruik, dan gebruik ik deze. Ze zijn niet zo effectief als bruisballen, dus ik gebruik ze in combinatie met de shower gel van de Bodyshop, dan werkt het wel goed. Ze kosten maar €0,50.

DSCF1825

De echte Lush bruisbal. Deze gebruik ik niet zo vaak, omdat ik ze godsgruwelijk duur vind voor eenmalig gebruik. Maar ik heb er wel altijd een of twee op voorraad. Ze zijn rond de €6,-.

DSCF1824

Deze showergel van de Bodyshop heb ik laatst voor mijn verjaardag gekregen. Ik vind hem heerlijk! Hij ruikt fris naar aardbeien en geeft schuim. Ik gebruik het dus in combinatie met de Hema blokjes en af en toe ook met de witte klei.
In de link is ie voor €7,-. Maar ik heb de kleinere versie, ik weet niet hoe duur deze is aangezien ik hem voor mijn verjaardag heb gekregen.

Deze producten gebruik ik dus voor het bad zelf. En onderstaande producten gebruik ik voor mijn gezicht als ik in bad zit.

DSCF1829

Wederom de witte klei. Ik doe een beetje poeder in het houten bakje (wordt ook aangeraden) en meng dit met water. Laat het tien minuten op je gezicht zitten en spoel het dan af.

DSCF1832

Deze Nivea maskers heb ik nu toevallig liggen, maar ik heb ook wel eens van de Hema of andere merken. Ik heb deze nog niet uitgeprobeerd dus ik kan er nu nog weinig over vertellen.
Ze kosten €1.89.

Wat voor badproducten gebruik jij?

9 gedachtes over “badderen

  1. Karlijn zegt:

    Absoluut de Lush Badproducten! Ik vind ze zelf ook gigantisch duur, maar vooral die grote kun je makkelijk door midden breken en ik vind dat ze dan nog precies dezelfde geur en zachtheid aan je huid geven. Daarnaast vind ik van Badedas de classic badschuim ook altijd heel lekker 🙂

    Like

  2. Jewel-Nails.nl zegt:

    Ah Lush heeft zoveel heerlijke producten voor in bad, maar inderdaad vaak wel wat prijzig dus dan ben je er heel zuinig mee. Ook heb ik van The Body Shop vaak een douchegel met een frisse geur zoals sinaasappel, mijn favoriet!

    Like

Geef een reactie

