Liebster Award

liebster-award-main

Bedankt Lotte, ik ben door haar genomineerd voor de Liebster Award. Een award om bloggers beter te leren kennen. Deze vragen heeft Lotte van alittleoflotte.wordpress.com gesteld en ik zal ze beantwoorden.

  1. Wat vind je het leukste aan bloggen?
    Ik vind het leuk om in een totaal ander soort netwerk te zitten dan in het echte leven en hierbij nieuwe mensen te ontmoeten en dat allemaal aan de hand van kleding en stylen.
  2. Waarom heb je deze blognaam gekozen?
    Ik ben er niet super tevreden mee, maar ik dacht: als ik over drie jaar nog steeds aan het bloggen ben, wil ik er waarschijnlijk niet allemaal hartjes en dingen in staan. Ik heb het dus maar zo neutraal mogelijk gehouden, mijn eerste en tweede naam.
  3. Wat zijn je favoriete onderwerpen om over te bloggen?
    Absoluut mijn outfits. Het liefst is dat het enige wat ik post, maar dan zou het wat eentonig worden.
  4. Wat doe je als je niet blogt?
    Ik werk, sport veel, probeer nieuwe recepten uit, spreek af met vrienden (ja standaard), ga binnenkort weer beginnen met een schildercursus en volg een loi geschiedenis cursus.
  5. Wat is je favoriete boek?
    De overgave – Arthur Japin.
  6. Naar welke artiest/band luister je graag?
    Ik luister naar alles. Op mijn iPod vind je house, klassieke muziek, reggae, dubstep, dance, techno, country. Maar de laatste tijd ben ik een grote fan van Hozier.
  7. Waar zou je heel graag op vakantie naar toegaan?
    New Mexico, om de echte cowboys te ontmoeten. En nog een keer naar Marokko, omdat die mensen (en het land ofc) heerlijk zijn.
  8. Wie zijn je favoriete bloggers?
    kenzas.se en doniaz.nl
  9. Wat zijn je favoriete winkels?
    Alle vintagewinkels die er bestaan.
  10. In welke stad shop je het liefst en waarom?
    In het buitenland: Rome en Dublin. In Nederland: Amsterdam (Negen Straatjes) en Hoofddorp.
  11. Wat zou je het liefste willen bereiken als je ouder bent?
    Werk waar ik gelukkig mee ben (wat ik tot nu toe nog niet heb kunnen bedenken).

Ik nomineer:
Let’s sparkling

A big cup of me

La même chose

Evelien’s wereld

Fleur Josephina

My littlest lifestyle

It’s Lau x

Bionda Elettra

Raspberry and ripped jeans 

De blogster

Blog Louise de Jonge

Mijn vragen:
1. Wat motiveert jouw om je blog up to date te houden?
2. Wat zou je aan je blog willen verbeteren?
3. Wat houdt jou gaande op een doorsnee dag?
4. Wat is je favoriete aankoop van afgelopen maand?
5. Ga jij liever naar Rome om cultuur te spotten, Lloret de Mar om te feesten, naar Londen voor een stedentrip of een Canarisch eiland om een week lang op het strand te liggen?
6. Ben je meer van de denksport of van de fysieke sport?
7. Het is zaterdagavond, ga je het liefst uit met vrienden of blijf je liever thuis met een goed boek of programma?
8. Heb je een uiteindelijk doel met je blog en zo ja, wat?
9. Draag jij liever de basic kleuren zoals nude, zwart en wit of ga jij voor veel kleur?
10. Wat voor seizoen ben je?
11. Wat is je favoriete restaurant?

De regels die bij deze award horen zijn als volgt:
– Bedank en link naar de persoon/blog die je genomineerd heeft
– Beantwoord de vragen die je gegeven zijn door diegene die je genomineerd heeft
– Nomineer 11 andere bloggers en link deze (200 volgers en minder)
– Stel iedere genomineerde op de hoogte van hun nominatie.
– Maak een vragenlijstje van 11 vragen voor de genomineerden.

8 gedachtes over “Liebster Award

Geef een reactie

