de woensdag

De woensdag is de laatste paar weken een beetje een vaste dag voor mij geworden voor werk (ik heb geen vast rooster), dus nu heet woensdag ‘de woensdag’. Ik vind mijn werk leuk hoor, daar niet van. Ik werk in een Italiaanse restaurant en winkel, dus redelijk variërend werk. Maar ik vond het eigenlijk wel fijn om telkens een andere dag te werken. Ach, het is niet anders. Gister heb ik nog even een outfitje gefotografeerd.

DSCF1888 DSCF1892 DSCF1896 DSCF1899 DSCF1905 DSCF1906 DSCF1909 DSCF1913 DSCF1916 DSCF1919 DSCF1921

jas – onbekende winkel in Nerja / broek – Zara / schoenen – Nike / trui – markt in Nerja / overhemd – Primark / tas – Primark

10 gedachtes over “de woensdag

Geef een reactie

