black & guinness

Vroeger (basisschool vroeger) was mijn stylo erg kleurrijk, en dan bedoel ik kleurrijk niet op de goede manier. Ik kan mij nog wel herinneren dat we een soort fotoshoot op school zouden gaan doen en ik toen twee uur voor mijn kast heb gezeten, nadenkend waarin ik wilde gaan shinen. Het resultaat had een hoog jankgehalte, achteraf gezien. Een oranje T-shirt, paarse broek en knalgroene gympen. Hoe het ooit nog een soort van goed is gekomen, is mij een vraag. Ik merk de laatste tijd ook dat ik, voor mijn doen, veel minder kleuren draag. Sinds ik twee heerlijke zwarte skinny jeans heb gekocht is mijn favoriete outfit: een zwarte skinny jeans, zwarte schoenen en dan of een dikke trui of een T-shirt. Dus, hier heb je er weer zo eentje.

DSCF1945 DSCF1942 DSCF1940 DSCF1928 DSCF1939 DSCF1941 DSCF1954

jas – Zara / T-shirt – winkel in Dublin / broek – H&M / schoenen – Allstars / armband – Miniinthebox / choker ketting – Revival London / nagellak – Opi / zonnebril – Choies

19 gedachtes over “black & guinness

  1. Jasmine zegt:

    Lekker alternatief maar het is toch wel je bril die het naar een andere stijl brengt! Zwart roept zo hard, draag het ook vaak met liefde: gewoon zo’n makkelijke kleur. Erg mooie gouden armband en stoer shirt! Yep, vroeger (soms nu nog) was het weleens carnaval met vreselijke kleurenmengelingen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

