Emsterdem

Dezer dagen ben ik een volleerd uitslaper geworden. Mijn werk begint pas om 12 en voor de rest heb ik vrij weinig verplichtingen vroeg in de ochtend. Het nadeel is dat als ik dan wel een keer vroeg op moet staan, het compleet verkeerd gaat. Zoals vanochtend. Ik wist dat ik open dag van de UvA had vandaag, maar had een andere tijd in mijn hoofd dan dat het daadwerkelijk was. Ik had voor mezelf een spa-ochtendje bedacht: masker, bruisbal, uitgebreid douchen. Halverwege dit heilige momentje kwam ik er dus achter dat het vroeger begon. Stress dus. Uiteindelijk kwamen we prima op tijd, maar wel ten koste van een shiny outfit. Ik ben maar een overhemd ingeschoten, maar wilde jullie deze outfit toch niet onthouden. Mijn open dag was trouwens redelijk leerzaam. Ik ben naar geschiedenis en rechten geweest. Zoals ik al eerder had verteld, was ik begin dit jaar begonnen met Nederlandse taal en cultuur studie en verrassend genoeg hadden deze twee studies daar nog best wat mee te maken. Dus ik ga me daar eens verder in verdiepen.
Hier de foto’s.

DSCF1964 DSCF1973 DSCF1974 DSCF1971 DSCF1979 DSCF1987

overhemd – vintagewinkel in Dublin / broek – H&M / muts – Asos / schoenen – Allstars / bril – Hema / tas – onbekende winkel

14 gedachtes over “Emsterdem

      • kim zegt:

        Ja mijn vriendinnen vinden het volgens mij ook een leuke uni, alleen wel erg chaotisch. Maar daar staan ze volgens mij ook wel bekend om. Ik studeer nu een paar jaar aan de VU, mijn middelbare school was daar om de hoek, dus ik wist eigenlijk al heel snel dat ik naar de VU wilde, haha.

        Like

      • kim zegt:

        Haha ja niet helemaal om de hoek hoor. Mijn middelbare school is er erg dichtbij. Zelf woon ik in slotervaart/nieuw sloten, dat is dichrbij schiphol. Máár vergeleken met buiten Amsterdam, is het natuurlijk wel een soort van om de hoek! Ik studeer bedrijfskunde! Jij bent nog aan het rondkijken naar studies?

        Like

Geef een reactie

