animal

Vrienden en familie van me zullen het wel weten onderhand, ik houd ontzettend veel van dieren. Op het moment heb ik twee honden, een hamster en een vis en er zijn hen velen voorgegaan. Zoals de vader van mijn oma altijd zei: het liefst zou ik een boerderij op het Rembrandtplein hebben. Wij zijn dus familie, kennelijk.
Elke keer als ik naar een nieuwe stad in het buitenland ga, kan de medereiziger er zeker van zijn dat hij tijdens die dagen een keer in de dierentuin daar beland. Ik ga dan ook maar al te graag naar Artis. Ik had vandaag een vriendin meegesleurd en met het zonnetje erbij was het perfect.

DSCF210720150312_133227

Ienieminie zeesterretje.

DSCF2084.JPG  DSCF2096 DSCF2101 DSCF2102 DSCF2083 IMG-20150312-WA0000

Te schattig dit vosje, hè? Is het kleinste vosje op aarde, de fennek. Blijft mijn lievelingsdier in Artis.

7 gedachtes over “animal

  1. kim zegt:

    Ah leuk! Ik vind dierentuinen ook altijd leuk, maar van Artis weet ik nog dat ik ze daar in kleine hokjes vond zitten.. De dierentuin in Amersfoort vind ik erg mooi 🙂

    Like

Geef een reactie

