freaky friday

Joehoe! Dat was me een weekje. Elke dag gewerkt en vandaag had ik dan een dagje vrij. Dat mocht ik gezellig spenden met een vriendin aan het ontbijt onder het toeziend oog van de eclipse. Die er niet was. Of in elk geval niet zichtbaar. Dus dat viel even tegen. Maar gelukkig waren de goden mij de rest van de dag goed gezind. Mijn mobiel, mijn grote liefde, die ik twee maanden geleden heb moeten inleveren, mocht ik vandaag ophalen. Met een rekening van 200 euro als cadeau erbij (het probleem was een netwerkfout, dus officieel niet mijn schuld maar zij vonden van wel). Bleek, toen ik aankwam, dat ze bij Hi wel vaker een prijsopgave opsturen en het vervolgens toch onder garantie valt en dus gratis is. Hoe dan ook, ik was gelukkig én ging weer met een vette portemonnee naar huis. Vervolgens heb ik een Ray Ban op sterkte weten te fixen voor zeker een schappelijk prijsje. En zo nog wat van die fijne geluksmomentjes vandaag. Nu ga ik me alvast mentaal voorbereiden op een weekend gevuld met werken en oppassen. Ciao!

DSCF2205 DSCF2209 DSCF2163 DSCF2168 DSCF2185 DSCF2190 DSCF2204 DSCF2203

coltrui – Mama’s kast / broek – Berhska / schoenen – Sasha

10 gedachtes over “freaky friday

Geef een reactie

