feestje

Joehoeee! Mijn blog wordt nu door meer dan 100 volger gevolgd! Zeer zeker veel dank hiervoor! Al een paar jaar heb ik zitten tobben of ik nu wel of niet een blog moest beginnen. Ik heb een paar loze pogingen gedaan, maar niets hield stand. Nu een paar weken geleden had ik bedacht om het toch weer te proberen, maar dan het ook echt als een commitment te zien. Ook deels omdat ik een tussenjaar heb en ik er nu dus wat meer tijd aan kan besteden, ben ik er voor gegaan. Nu bestaat mijn blog precies een maand en heb ik de 100+ volgers bereikt! Ik ben hier erg blij mee en wil jullie dus nogmaals bedanken.

DSCF2276 DSCF2278

15 gedachtes over “feestje

  1. Morgaine zegt:

    hahahaha geweldig! Van harte gefeliciteerd, wat bij mii zichtbaar is voor iedereen is 12 op bloglovin’ en dan heb ik de mail volgers en de wordpress reader volgers, ik kom op ongeveer 20 uit nu, maar ik heb geen idee hoe ik dat nu exact kan zien en weten en bij kan houden zo 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

