week in snaps #2

Yellooo. Ik ben toch weer terug gewisseld van mobiel en heb daarom weer snapchat. Ik kan dus met vreugd mededelen dat ik deze rubriek kan vervolgen. 🙂

Maandag

WP_20150330_001 IMG-20150331-WA0002

Maandagochtend heb ik mijn oma naar de oogarts gebracht. Hierdoor kon ik muesli 2 go proberen, terwijl ik aan het wachten was in de auto. Zeker een aanrader, enige nadeel is dat je wel bijvoorbeeld melk of yoghurt moet meenemen.
Vervolgens moest ik een paar uurtjes oppassen, wat inhield: alle drie de kinderen van drie verschillende scholen halen. Was zeker een uitdaging, maar uiteindelijk wel mission accomplished.
Hierna ben ik direct door gegaan naar Scheveningen om Brigitte Kaandorp te zien. Deze Haarlemse cabaretière volg ik nu al een aantal jaar en ik vind haar geweldig. Door meerdere toegiften liep de avond wat uit en waren we na middernacht thuis.

Dinsdag

Snapchat-6635606448313097350 Blog1

Ik werd vanochtend door mijn oma uit bed gehaald, wat in elk geval aangenamer is dan een wekker. Er was een technisch probleempje bij hen thuis. Nadat we dit hadden opgelost, gingen we wat eten bij Intratuin (wij houden van lunchen bij tuincentra). Hierna kon ik mijn dag vervolgen, mijn plan was naar de sportschool te gaan maar dat hadden we even van de baan gegooid. Ik ging mijn nieuwe zonnebril op sterkte halen en nog wat dingen regelen in de stad. ’s Avonds heb ik met een vriendin een heel vet cadeau gemaakt, wat ik binnenkort verder zal laten zien.

Woensdag

Snapchat--39131832253472336511427915089275

Vandaag moest ik de hele dag werken en gooide een foto van de taarten naar mijn vrienden, waarop ik allemaal hatelijke foto’s terug kreeg dat ik het niet kwam brengen, haha. Na werk heb ik even wat eten opgewarmd bij mijn opa en oma en ben daarna met een vriendin naar de film ‘The Second Best Exotic Marigold Hotel’ geweest. Zeker een aanrader!

Donderdag

1427970000707 1427972715943 1427995129706

Vanmiddag ben ik met mijn opa en moeder naar Amstelveen geweest. Vroeger ging mijn oma dan mee en dan gingen wij met z’n tweeën shoppen en mijn opa naar het Cobra museum. Deze keer ging ik met hem mee naar het museum. Ik dacht dat de Cobra-beweging mij niet echt aansprak, maar ik ben toch van mening veranderd. Vervolgens gingen we lunchen en heb ik me weer aan mijn grote liefde overgegeven (carpaccio). Wat een slecht plan bleek te zijn, want ’s avonds gingen ik met twee vriendinnen uiteten bij La Cubanita, wat een groot carpaccio festijn werd.

Vrijdag

20150401_172056

Vandaag moest ik weer de hele dag werken en was pas laat in de avonds klaar. Dus ik was blij dat ik de rest van de avond weer een keer met de voeten omhoog kon.

Zaterdag

1428175861257

Weer een lang werkdagje er tegen aan gegooid. Gecompenseerd met een high wine in de avond en daarna uit in Haarlem.

Zondag

Snapchat-1292381315782970088 Snapchat--3618334758620701754

Pasennnn. Een paasbrunch met de familie, die ik gedeeltelijk kon bijwonen. De rest van de dag nieuw afleveringen van mijn series gekeken (Reign, Cougar Town, Modern Family, etc.).

Maandag

Snapchat-3157730677117673716 Snapchat-295826885712531534

Vandaag hadden we een heuse taak gekregen. Mijn vader organiseerde met zijn club een hardloopwedstrijd ,wat elk jaar is en elk jaar ga ik met een vriendin helpen. E elk jaar verdwalen we. Deze keer moesten we de hardlopers fotograferen. Op een plattegrond had mijn vader aangegeven waar het was, maar mijn navigatie skills zijn om te huilen dus binnen no time waren we weer verdwaald. Vijf kwartier nadat de wedstrijd was begonnen, hadden we het eindelijk gevondenen hebben we nog foto’s kunnen maken van de laatste tien hardlopers haha. We vonden het zo sneu voor onszelf dat we elkaar getroost hebben bij Loetje. Met bijna  het fijnste stukje vlees op aarde (mijn oma’s ossenhaas is het lekkerst) in een plas van jus.

Hoe was jullie week?

3 gedachtes over “week in snaps #2

Geef een reactie

