faux leather

Razendsnelle post, want ik moet naar werk. Ik ben absoluut geen jurkjes persoon, maar om de zoveel tijd doe ik toch een poging om de broek te weerstaan. Dit jurkje heb ik samen gekocht met het jurkje wat ik een paar weken geleden aan had. Eens in de zoveel tijd als ik aan het shoppen ben, krijg ik een jurkjes-woede en kan ik ook niet meer kiezen en koop ik elk jurkje wat op mijn pad komt. Nou ja, dit is dus een van de gevolgen van zo’n jurkjes-woede.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

jurk – Zara / overhemd – River Island / boots – Elise store / ketting – uit Afrika

7 gedachtes over “faux leather

Geef een reactie

