aztek & mozart

Goeiemorgen! Mooie daagjes gehad, hè? Jammer genoeg moest ik gister de hele dag werken en heb ik niet kunnen genieten van “de eerste warme dag van het jaar”, maar er zullen vast nog vele volgen. Ik ga straks heel fijn lunchen in Haarlem, bij mij favoriete restaurant Zuidam. Ze hebben daar de beste aioli ooit, beyond goddelijk. Daarna ga ik weer naar de kapper. Ik ben er een maand geleden al geweest, maar ben er toch niet zo tevreden mee. En vanavond gezellig een drankje doen in de stad met een vriendinnetje.
Mijn shirt, dat ik hier aanheb, komt trouwens uit het Mozarthaus in Wenen. Ik heb een fetisj, dat als ik in een museum o.i.d. kom, ik een shirt uit de shop moet kopen. Ik heb nu al een aardig voorraadje en ze zijn best leuk te stylen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

colbert – H&M / T-shirt – Mozarthaus / broek – H&M / hakken – Primark

12 gedachtes over “aztek & mozart

  1. Jasmine zegt:

    Vroeg me al af hoe zo’n combi eruit zou zien 🙂 Antwoord is goed. Echt exact hetzelfde rood van je T-shirt dat terug komt in je blazer (of was het toevallig een set). Je schoenen zijn echt geweldig! Yep vaak wel werk of school op prachtige zonnige dagen *sigh*.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

