black on brown

Hola! Ik zit nu lekker in het zonnetje te tikken. De hele dag is het vies weer geweest en ben net terug van het strand en de zon begint te schijnen. Nou ja, beter laat dan nooit. Er ligt ondertussen ook een hond in mijn armen die het proces wat vertraagd, dus ik zal het kort houden. Ik had deze outfit een paar weken geleden aan en het valt me op dat ik wel een ganze liefhebber van zwart begin te worden… Maar ach, mooi zwart is niet lelijk!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

trui – Asos / broek – H&M / schoenen – Primark / tas – Articles / zonnebril – Ray Ban / sieraden – Miniinthebox / nagellak – Opi

6 gedachtes over “black on brown

Geef een reactie

