Armando

No idea welk weerbericht de radio volgt, maar het is prachtig weer! We zijn meteen foto’s gaan maken en toen we een stukje verder reden, zagen we dat de Schotse hooglanders ook van het weer aan het genieten waren. Die beesten lopen los in een groot natuurgebied bij Bloemendaal aan Zee en het is zo’n mooi stuk natuur! Ik noem het ‘het stukje Afrika van Bloemendaal’. Er lopen ook wilde paarden rond, deze had ik laatst nog gespot (terwijl ik al kijkend iemand bijna van de weg afreed,oeps).
Anywho, de croptop/turtleneck, wat ik draag op de foto, is een van mijn creaties.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

colbert – onbekende winkel / crop top – own design / broek – Forever21 / schoenen – Forever21 / lippenstift – l’Oreal

7 gedachtes over “Armando

Geef een reactie

