Hemelvaart?

Tot gistermiddag wist ik überhaupt niet dat het vandaag hemelvaart was. Ik dacht alleen maar hoe ik mijn dagje vrij wilde spenderen in vintage winkels. Blijkt dus dat ik dit weer bedacht had op de ene donderdag in het jaar dat de meeste winkels niet open zijn. Een beetje verstrooid dan ook vanochtend, wist ik niet wat ik moest doen met zo’n dag. Uiteindelijk heb ik mijn tuinbroek maar weer aangetrokken en zijn we met de honden naar een mooie plek in de buurt geweest om te wandelen. Met al die kleine pulpjes en lammetjes overal kreeg ik meteen een ultimate lente gevoel, dus vandaar dat ik spontaan in een bloemen vibe kwam.

20150514_150132 20150514_150135 20150514_151231 20150514_222832

4 gedachtes over “Hemelvaart?

Geef een reactie

