Denim skirt

Oké, ik begin er steeds meer aan te wennen, alhoewel ik het nog steeds niet super comfi vind zitten. Maar ik kwam deze rok tegen op internet en ik was gelijk verkocht. Ik vind sowieso alle kleding van vroeger wat nu weer terug komt geweldig! Ik bedoel, vijf jaar geleden had ik je keihard uitgelachen als je me had verteld dat ik weer in de spijkerrok gehesen mocht worden. Nu vind ik het weer geweldig, net zoals de crop tops, hoge broeken, gescheurde kleding. Kortom: vintage. Of vintage-looking vind ik ook al prima!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

trui – vintage / spijkerrok – Asos / schoenen – Asos

7 gedachtes over “Denim skirt

  1. Lien zegt:

    Grappig hoe sommige dingen na verloop van tijd terug komen hé! Zelf ben ik niet zo’n rokkendrager, voel me daar altijd wat ongemakkelijk in. Maar hij staat je wel leuk!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

