Karl Apple

Zoals al eerder verteld, ben ik bezig met kunstschilderijen op kleding af te beelden. Op deze crop top staat een Karel Appel. Hij was lid van de cobra beweging. Zelf ben ik niet super groot fan van -jezoontjevan4hadditkunnendoen- kunst, maar mijn opa is fan van hem dus vond ik het leuk alsnog een schilderij van Karel te kiezen. Dit schilderij vind ik overigens wel wat hebben.
En excuses voor de foto’s, ik had niet door dat al die bomen zaten te schaduwen op mij.

top – own design / rok – Forever21 / schoenen – Nike / zonnebril – Ray Ban

9 gedachtes over “Karl Apple

Geef een reactie

