Bonjour à tous

Zit ik dan. Met mijn laptop binnen in mijn werkkloffie en een graad of 28 buiten. Ja, het is weer zover: we krijgen tropisch weer en ik mag de hele dag binnen werken. Ik heb het idee dat dit de rest van de zomer zo gaat, dat de zonnestralen het aardoppervlak alleen maar willen bereiken als ik onder een dak sta. Nou ja, we gaan het merken. Jullie een fijne dag in ieder geval. 🙂

DSCF2390 DSCF2399 DSCF2409 DSCF2395 DSCF2412 DSCF2407 DSCF2418 DSCF2413

T-shirt – American Apparel / rok – H&M / jasje – Mango / schoenen – Sacha

9 gedachtes over “Bonjour à tous

Geef een reactie

