Review STACH food

Stach-Overveen-01-940x626

Een paar dagen geleden las ik over STACH food. Ik begreep niet helemaal wat het concept nou inhield maar, lucky me, er bleek een STACH food bij ons in de buurt te zitten. Ik ben daar dus een kijkje gaan nemen. Het is niet erg groot en heeft een industriële uitstraling. Een wand was bedekt met producten die je zo kon kopen en de rest van het pand was restaurant. We hadden geen tijd om er te gaan eten, maar hebben wel een broodje meegenomen.

DSCF2483

Ik ben een veel te grote fan van carpaccio, dus uiteraard koos ik dit broodje. Verder hadden ze nog zo’n vier broodjes waar je uit kon kiezen. Ik vond dat er iets teveel vlees op zat, maar de truffelmayonaise die erbij zat was wel ganz goddelijk.

DSCF2482

Ik heb ook wat producten gekocht. Het werd allemaal verpakt in (ook een industriële) verpakking, wat ontzettend onhandig was. Het blauwe lint moest dan als handvat functioneren, maar sneed in je huid. Dat was wel een minpuntje. Het ziet er wel leuk uit, though.

DSCF2486

De producten die ik heb gekocht:
– droge worst, hier ben ik echt verliefd op, ik vind deze echter niet super.
– cannelloni maaltijd, dit heb ik nog niet geproefd maar ziet er erg goed uit.
– kiwi jam, het smaakt heerlijk!
– detox sap met kokos, mango en limoen. Voor een detox sapje is ‘ie prima!
– detox sap met kefir water, citroen en vijgen. Ik dacht bij deze dat het wel redelijk neutraal zou zijn, maar het smaakt naar bier en ik vind hem totaal niet lekker.
– scrocchi mix, crackers met zout en rozemarijn. Ik ben een groot fan van rozemarijn dus dit ging erin als koek.
– chai latte, mijn merk was op in de supermarkt dus het kwam goed uit dat ik deze tegenkwam!
– Belvoir Elderflower, ik kocht deze altijd bij mijn vorige werk. Het is limonade met gember en erg lekker!
– rose lemonade, dit is ook een soort limonade. Het smaakt gewoon als de meest doorsnee limonade.
– Mr. Trotter’s chips, dit is naturele chips. Zit ontzettend weinig in, maar is wel lekker!

Al met al vind ik het een leuk concept en de prijs/kwaliteit verhouding is ook wel oké. De tasjes mogen in ieder geval wel vervangen worden, maar voor de rest heb ik er niets op aan te merken!

4 gedachtes over “Review STACH food

Geef een reactie

