week in snaps #10

Zondag

image

image

Net terug uit Griekenland. 😦 Aangezien we op Eindhoven vlogen, duurde het nog even voordat we thuis waren. Eenmaal thuis aangekomen, haalden we alle dieren op en pleurden we alle kleren in de was.

Maandag

image

image

Het leek me wel verstandig om weer eens naar de sportschool te gaan, met alle calamari en spaghetti en tzatziki op de maag. Daarna ging ik de nodige boodschapjes doen in de stad en voor de laatste keer met een vriendin touren voordat ze een maand op vakantie gaat. De avond daarvoor had ik The Hobbit voor het eerst op tv gezien en was meteen verslaafd, dus ’s avonds heb ik de andere twee Hobbits gekeken.

Dinsdag

image

image

Een rustig dagje, wat ook wel weer eens lekker is. Boodschappen gedaan, foto’s voor mijn blog gemaakt en een flinke wandeling met de honden ertegenaan gegooid. Hierna ging ik met een vriendin even langs de Mediamarkt en in de avond hadden we weer een filmavond met tortilla’s!

Woensdag

image

image

Ik moest maar weer eens aan de bak! Het was mooi zo’n weekje niet werken, maar brood komt niet zomaar op de plank! ’s Avonds begon ik met Lord of the Rings, haha. Na The Hobbit voelde ik mij verplicht om ook met Lord of the Rings te beginnen.

Donderdag

image

image

Ik stond op met gigantische hoofdpijn en kon pas vanaf 2 uur normaal functioneren. Toen heb ik met een vriendin afgesproken. Daarna ging ik met een andere vriendin naar Amsterdam om wat winkels leeg te shoppen en een hapje te eten.

Vrijdag

image

image

Vandaag kreeg ik de eer om nog vroeger te beginnen met werk. Vanuit werk ging ik in een keer door naar een feest wat mijn vader had georganiseerd. Hier heb ik met een vriendin drankjes en eten geserveerd, het eten wat niet in de barbecue was gevallen dan.

Zaterdag

image

image

Weer aan het werk. Drukke dag, want er was in de winkelstraat een soort proef bij alle winkels – dag. In de avond mocht ik mij vastklampen aan gin tonics om het goed te maken. 🙂

Geplaatst met WordPress voor Android

2 gedachtes over “week in snaps #10

Geef een reactie

