week in snaps #11

Zondag

image

image

We vierden vandaag mijn opa’s verjaardag! De familie kwam bij ons over de vloer om lekker te lunchen. Mijn broer en ik hadden een abstract schilderij gemaakt als cadeau. In de avond ging ik met mijn vader een rondje wielrennen, op zijn oude fiets die hij heeft opgeknapt.

Maandag

image

image

Pitch Perfect 2 stond op de planning! We hebben ‘m in de Pathe gekeken, zeker een aanrader! Hierna ben ik met Yaye (mijn hond) en een vriendin in het park gaan zitten en ’s avonds weer met een andere vriendin een wijntje wezen drinken.

Dinsdag

image

image

Wat later mijn bed uitgekomen, dus ik kon meteen door rollen naar een lunch bij een soort boerderij/restaurantje in de buurt. Vervolgens weer met een vriendin het park in gerold (in de zomer zit ik elk vrij moment in het park). En daarna zijn we naar een vriendin van ons gegaan, die een expositie had van haar eindproject. In de avond hebben we de honden nog even de zee in gegooid.

Woensdag

image

image

Niet. Normaal. Hoe. Warm. Ik weet niet waren mensen überhaupt in deze hitte naar de winkel kwamen… Na werk mocht ik in de avond afkoelen in, jawel, het park met wat vrienden.

Donderdag

image

image

Ik had deze middag allemaal afspraken gepland, maar het was kennelijk nationale afzegdag dus dat werd een middag naast en in het oplaaszwembad. Gelukkig kwamen ’s avonds twee vrienden chillen.

Vrijdag

image

image

Weder in kanonnen erge hitte gewerkt en (eigenlijk gewoon een herhaling van woensdag) ’s avonds afgekoeld in de hout (het park).

Zaterdag

image

image

Ik mocht vandaag een half dagje werken in plaats van de hele dag. Dus ik rolde met twee vriendinnen het zwembad weer in. Vervolgens moest ik toch nog wel vier uurtjes aan de bak. Maar hierna kreeg ik gin tonics van een vriendinnetje als troost. 🙂

Geplaatst met WordPress voor Android

3 gedachtes over “week in snaps #11

Geef een reactie

