Griekse mythe

Nog een left overtje uit Griekenland. Niet de foto’s overigens, overduidelijk Nederland (geen zon), maar mijn shirt en sandalen. Ik had niet veel dingen die ik per se uit Griekenland mee wilde nemen, maar die echte Griekse sandalen moest ik toch wel hebben. Ook heb ik de gewoonte dat als ik in een museum of een buitenlandse stad ben, ik een T-shirt moet hebben. Hier dus een T-shirt van het Akropolis museum in Athene. Ik begin al aardig een verzamelingetje te krijgen (oké, ik heb een beetje gecheat bij het Van Gogh museum, daar had ik er drie in een keer).
Toen ik weer in Nederland was met mijn sandaaltjes, snapte ik wel waarom de Grieken ze dragen en wij niet: te koud. Dus heb ik dit er maar op bedacht, verrassend genoeg staat het nog best oké!

image

image

image

image

image

image

image

image

Geplaatst met WordPress voor Android

shirt – Akropolis museum / broek – J.D.Y. / sandalen / winkel in Griekenland / jas – Zara / tas – Zara

4 gedachtes over “Griekse mythe

Geef een reactie

