week in snaps #12

Zondag

image

image

Ik begon de dag met een flink rondje op de fiets, wat op zo’n benauwde dag misschien niet het beste plan was. Dus vervolgens twee uur bijkomen. Hierna kreeg ik het nog wel voor elkaar om me naar Pathe te werken voor Age of Adeline, aanrader!!

Maandag

image

image

Met nog flinke spierpijn bij m’n billen kreeg ik het toch nog voor elkaar om nog een rondje te fietsen. Ik mocht mijzelf troosten in Hoofddorp, waar ik daarna met een vriendin ging shoppen. In de avond ben ik met mijn ouders, een vriend van hen, een vriendin van mij en de honden naar het beste strandtentje van Zandvoort geweest: Azzurro. Het zit redelijk verstopt want je kan er alleen komen nadat je een kilometer op het strand hebt gelopem, maar het heeft de beste gin tonics en spaghetti vongole!

Dinsdag

image

image

Ik had een drukke week met werk voor de boeg want iedereen was op vakantie, dus ik heb vijf dagen achter elkaar gewerkt, met op dinsdag beginnende. Na werk zijn we even langs mijn opa en oma geweest.

Woensdag

image

image

Vandaag ook gewerkt. ’s Avonds ben ik langs mijn oma geweest om verder te werken aan ons projectje. We zijn nu bezig een set van pantalon en top te naaien. Als ‘ie af is, gooi ik hem op mijn blog!

Donderdag

image

image

Vandaag alleen in de ochtend gewerkt, waardoor ik in de middag met mijn moeder in Haarlem kon winkelen. We kwamen ook nog langs het kunstcentrum waar mijn moeder voorzitter is en daarna bij een vriendin haar werk waar we geluncht hebben.

Vrijdag

image

image

Belachelijk rustig vandaag op werk, tot vier uur toen het ineens losbarstte. Niet normaal. Na werk kon ik dan ook niet heel veel meer verroeren en ben ik een ijsje gaan halen en daarna mijn bed ingerold.

Zaterdag

image

image

Vandaag ook weer lekker druk op werk. Toen ik thuis kwam waren wat vriendinnen al bezig met barbecue voor bereiden en in de avond zijn we uitgeweest!

Geplaatst met WordPress voor Android

3 gedachtes over “week in snaps #12

Geef een reactie

