el martes

Zo! Laptop gemaakt en wel, contract getekend bij mijn nieuwe baan en vanmiddag huurovereenkomst tekenen van ons nieuwe huisje. Ik ga met twee andere vriendinnen samenwonen en we hebben een ontzettend mooie benedenwoning weten te fixen. We zijn nu druk bezig om alles voor 1 augustus rond te krijgen. Ik wist niet dat bij uit huis gaan, zoveel kwam kijken: inboedelverzekering, gemeentelasten, rioolverzekering. En dan heb ik het nog niet eens gehad over waar je allemaal je adres moet wijzigen… Gelukkig zijn we aardig op dreef en heb ik het iets rustiger op werk.

Ik ga zo een dagje meelopen bij mijn nieuwe baan. Fijne dag allemaal!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

T-shirt – Zara / broek – iwantthatmusthave / schoenen – Manfield

2 gedachtes over “el martes

Geef een reactie

