week in snaps #13

Zondag

image image

Ik was de dag hiervoor uitgeweest, dus niet heel veel waard. Ik heb de hele dag een beetje series lopen kijken en mijn kamer opgeruimd.

Maandag

image image

Ik ging gelijk uit mijn bed door gerold naar een lunch bij Stach food met een vriendin. Ik heb hier eerder op mijn blog een review over gegeven. Het was super lekker weer! Na de lunch (ik had mijn hondje meegenomen) zijn we een heel stuk gaan wandelen bij een bos dichtbij. Vervolgens ben ik richting mijn opa en oma gegaan om verder te gaan met project pantalon + top.

Dinsdag

image image

Ik mocht lekker vroeg met een huis bezichtiging beginnen. Gelukkig was het het allemaal waard en inmiddels hebben we zelfs al getekend hiervoor. Daarna meteen door gerend naar werk, ik had weer een werk weekje voor de boeg.

Woensdag

image image

Dus vandaag ook weer aan de bak. ’s Avonds hebben we weer een filmavondje gehouden met vriendinnen. Dit keer met de film ‘Walking on Sunshine’, te slechte maar tegelijkertijd geweldige film!

Donderdag

image image

’s Ochtends vroeg beginnen met werk, gelukkig kon ik om drie uur al weg. Dat kwam perfect uit, want we hadden net te horen gekregen dat het huis van ons werd. Dus ik ben zo snel mogelijk naar de vriendin waarmee ik o.a. ga samenwonen gegaan en we hebben meteen het huis (in ons hoofd) staan inrichten haha.

Vrijdag

image image

Vanmorgen een sollicitatiegesprek bij een boekhoudkantoor! Meteen aangenomen, nog een meevallertje! Hierna weer door naar mijn huidige werk. In de avond heb ik een wijntje gedaan met twee vriendinnen.

Zaterdag

image image

De pittigste dag van de week was aangebroken… Ik moest vandaag van 9 tot 6 en op een of andere manier is de zaterdag tien keer zwaarder. Gelukkig was het super rustig. ’s Avonds had ik een verjaardag van een vriendin en we zijn daarna de stad in gegaan.

 

3 gedachtes over “week in snaps #13

Geef een reactie

