an old greece one

Ik sta op het moment in de startblokken om naar de stad te rennen, maar in al mijn enthousiasme was ik iets te vroeg dus vandaar deze post. Er is namelijk zo direct een aanbieding van OPI nagellak van 15€ voor 6€, en dat is alleen in de ochtend. Gezien het feit dat ik om elf uur weer moet werken, mag ik mij al om half 10 bij de Etos melden. Ik heb er zelfs over gedroomd.
Nou, alle gekheid op een stokkie. Dit zijn nog wat foto’s uit Athene, het was zo belachelijk warm op dat moment. Ik weet nog wel dat je alleen in de schaduw kon overleven. Dus toen we deze foto’s in de zon moesten maken, was ik al na een minuut tien kilo lichter aan zweet. Maar tien minuten na deze foto’s kwamen we in een soort vintage buurtje en dan ben je de hitte al snel vergeten. 🙂

jurk – onbekende winkel / schoenen – Grieks winkeltje / ketting – uit Marokko

4 gedachtes over “an old greece one

Geef een reactie

