Mijn top drie

Ik zweer bij:

l. muntthee. Ik heb af en toe mijn tics dat ik alleen nog maar drinken wil zonder toegevoegde suikers. Ik drink eigenlijk alleen maar thee en water, dus op thee gebied zit ik met muntthee het veiligst. Ik heb nu mijn eigen moestuintje met munt, dus dat komt goed uit!
ll. rood getinte nagellak. Ik draag wel veel verschillende kleuren, maar ik zweer bij rode nagellak. En dan maakt het niet uit wat voor rood (ja er bestaan best veel verschillende tinten rood). Het past overal bij!
lll. badderen. Aangezien ik er zelfs een hele post aan toegewijd heb, denk ik dat dat wel genoeg zegt.

DSC_6439munttheef6c0d06288ed9350e8df58e6e8e0fc2d

Dit mag je mij voorschotelen:

l. carpaccio. Ik ging een hele tijd met mijn opa en oma naar een bepaald restaurant waar ze bovenop de carpaccio nog wat plakjes bacon doen. Lil’ piece of heaven.
ll. alle soorten salami. Op werk eet ik mij helemaal scheel aan salami: truffelsalami, pittige salami, spinata romana, het maakt niet uit!
lll. spaghetti vongole. Deze verslaving heb ik pas sinds kort. Ik vond het altijd wel oké, maar pas sinds ik het zo lekker met knoflook en rode peper heb geproefd, is het echt een verslaving geworden.

naamloos13085415-Different-Italian-ham-and-salami-with-herbs-Stock-Photo-italian-food-mediterraneanspaghetti_alle_vongole

Deze bloggers (bijna stalken) volg ik:

l. Kenza Zouiten. Ik volg haar nu al drie jaar, denk ik. Het is niet eens haar kledingstijl wat mij zo erg boeit, het is maar dat zij redelijk veel verteld over haar privé leven. Dus als je eenmaal bent begonnen met volgen, wordt het een soort soap serie die je niet mag missen.
ll. Donja Rose. Donja volg ik ook al twee of drie jaar. Toen ik haar net volgde, stond ze op het punt om naar Londen te verhuizen en ik vind het leuk om te zien hoe haar kledingstijl is mee verandert.
lll. Jill Vincentie. Ik volg Jill niet super trouw, maar ik vind wel dat ze echt een mooie blog heeft opgebouwd en dat al zo jong (15 jaar)!

kenza3cKf

Ik draag het liefst:

l. zwarte skinny jeans. Toen ik begon met mijn huidige baan, moest ik zwarte skinny jeans hebben. Sindsdien heb ik ontdekt dat dit het chillste basic kledingstuk ooit is.
ll. Adidas sneakers. Ik heb een half jaar lang gedacht dat ik Nikes droeg, totdat iemand op een gegeven moment zei dat ik leuke Adidas aan had… Maar desondanks heb ik onlangs mijn tweede paar Adidas sneakers gekocht.
lll. mijn bril en zonnebril. Ik draag mijn bril bijna nooit buitenshuis, maar als ik eenmaal binnen ben, is het eerste wat ik doe mijn bril op doen. Ook mijn zonnebril moet standaard (wel buiten) altijd op, omdat ik soort van albino ogen heb. Bij het minste geringste licht knijp ik mijn ogen dicht.

Whitby-Low-Rise-Skinny-Jeans-in-Clean-Black-with-Ripped-Knee Adidas%20Women&Men's%20ZX%20Flux%20New%20Limited%20Ed%20Graphics%20Sneakers%20M19845%20Camouflage_LRG 1_rb9

Mijn hoogtepunten van dit jaar zijn:

l. mijn trip naar Dublin. Ik houd van stedenstripjes naar niet zo bekende steden!
ll. verhuizen! Eigenlijk pas over een week. Maar het huurcontract is al getekend en ik vind het absoluut een hoogtepunt.
lll. wisselen van baan. Mijn baan nu is echt nog een typisch bijbaantje (restaurant/winkel). Maar gelukkig heb ik twee weken geleden een contract getekend bij een ander bedrijf, een boekhoudbedrijf. Ik vind dit zeker wel een hoogtepunt, omdat het best een volwassen baan is!

dverhuisdozen-2-300x194boekhouden-kennismaking

Wat vinden jullie van zo’n post? Voor herhaling vatbaar?

7 gedachtes over “Mijn top drie

Geef een reactie

