week in snaps #14

Zondag

image image

Ik had de avond hiervoor een flink feestje gehad, dus ik stond niet om 8 u ’s ochtends klaar naast mijn bed. Mijn moeder had kroketten gehaald, wat mij uiteindelijk uit bed haalde. Hierna ging ik even langs mijn opa en oma en vervolgens met de honden naar het strand.

Maandag

image image

In de ochtend wat foto’s voor le blog gemaakt. Hierna moesten we wat dingen op een rijtje zetten voor ons nieuwe huisje. En om de sombere dag goed te maken (het regende), reden een vriendin en ik nog even langs de Ikea voor een Ikea hotdog. Rest van de avond was ik bezig met wat dingetjes te regelen.

Dinsdag

image image

Ik had vandaag mijn proefdag bij mijn nieuwe baan. Het ging super goed, dus ik heb er wel vertrouwen in. Later op de dag ben ik het huurcontract gaan tekenen en stond het officieel vast dat het huis van ons is! ’s Avonds hadden we ons, inmiddels wekelijkse, filmavond.

Woensdag

image image

De dag des oordeel was aangebroken: ik moest ontslag gaan nemen op werk. Gelukkig ging dit verder zonder problemen. Na werk zijn we met de honden het strand op gegaan en kwamen we vier herten op een rij tegen, zo’n leuk plaatje!

Donderdag

image image

Vroeg in de skeelers! Wel een belachelijk sneu rondje want we waren kapot van het vroege opstaa, haha. Vervolgens kon ik alvast wat dozen inpakken en hebben we bij de ikea al wat onderdelen van het bed gekocht. ’s Avonds ben ik met een vriendin nog even de stad in gegaan.

Vrijdag

image image

Weer een werk dagje. In de avond nog een flink rondje (deze keer echt) geskeelerd.

Zaterdag

image image

Hele dag op werk was uiteraard super rustig door de storm. Toen ik na werk naar huis fietste, viel het mij eigenlijk pas op wat het allemaal had aangericht. Ik kwam een omgevallen boom tegen met een doorsnede van twee keer een mens (kon geen betere maatstaaf bedenken).
Na werk was mijn broer ook thuis en mochten we weer een heerlijk bord spaghetti vongole verorberen.

2 gedachtes over “week in snaps #14

Geef een reactie

