karen millen

Quick update voor werk. Dit is een van mijn grootse aanwinsten bij een vintage winkeltje bij mij in de buurt. Altijd als ik er langsfietste, dacht ik dat het een oude vrouwen winkel was. Maar een paar maanden geleden belandde ik er toch door een misverstand. En wat ben ik dat misverstand dankbaar. Het is een vintage winkel waar ze dure merken verkopen, voor weinig geld! Ik zag er een paar weken geleden nog een Hermรจs tas voor 250 euro!
Nou ja, dit topje komt hier dus vandaan. ๐Ÿ™‚

ย  ย 

top – Karen Millen / broek – Monki / schoenen – Toms

8 gedachtes over “karen millen

Geef een reactie

