week in snaps #16

Zondag

image

image

Flink aan de bak. We deden een poging al te verhuizen maar dat bleek wat voorbarig. Eerst het hele huis geverfd en gesopt en uiteindelijk wel nog een bed frame bij de Ikea gehaald.

Maandag

image

image

Dag 2 aan de bak…

Dinsdag

image

image

Dag 3…

Woensdag

image

image

Ik had het punt bereikt waarbij ik ondertussen naar werk ging voor mijn rust. Maar na werk weer aan de bak om aan mijn kast te beginnen.

Donderdag

image

image

’s Ochtends ging ik met mijn opa en moeder mee naar het AMC voor wat testjes. Later in de middag ben ik nog wat klusjes gaan doen in het nieuwe huisje en in de avond ging ik met een vriendin uit eten.

Vrijdag

image

image

Vandaag wat klusjes geklaard wat tot dan toe op mijn uitstel-lijstje stond (inschrijving UvA voltooien, bij de gemeente inschrijven, etc.). Hierna even een drankje gedronken bij het topje van Bloemendaal. In de avond gingen we met een groot deel van de familie uit eten en heb ik mijn eerste oester geprobeerd (niet voor herhaling vatbaar). Na het eten ben ik nog een drankje gaan doen met vriendinnen.

Zaterdag

image

image

’s Middags weer aan de bak. Maar na werk mochten we een keer gewoon chillen in het nieuwe huis, in plaats van klussen, wat ook wat waard is. Later op de avond zijn we nog naar een feest gegaan in Haarlem.

Geplaatst met WordPress voor Android

8 gedachtes over “week in snaps #16

Geef een reactie

