early bird

Ik was laatst bij de kapper, toen we het erover hadden dat we allebei een ontzettende avond mens waren. Later bedachten we dat tussen tien en twaalf uur ’s ochtends ook nog wel te functioneren is, maar tussen twaalf en zes eigenlijk gewoon geen doen is. Uiteindelijk kwamen we er dus op uit dat we gewoon geen middag mens zijn. Best lastig als de helft van de uren dat je wakker bent, zich dan afspeelt. Vandaar ben ik maar wat extra vroeg opgestaan om wat productiefs uit te kunnen voeren.
Heel langzaam, beetje bij beetje, komt er dan toch echt een einde aan de verhuizing. Waarschijnlijk ben ik vandaag klaar met mijn kamer en ik vermoed dat we rond deze tijd volgende week vrijwel helemaal klaar zijn! Het einde is in zicht!
Het viel allemaal wel te overleven, als ik al mijn kleding niet al anderhalve week voor de verhuizing in dozen had gedaan. Kortom, ik leef nu al drie weken uit boxen. Ik kan niet wachten om alles weer uit te pakken alsof het allemaal cadeautjes zijn die ik op internet gekocht heb, haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

shirt – Cos / broek – Forever21 / boots – elisestore

7 gedachtes over “early bird

Geef een reactie

