it’s a twist

Alweer een paar dagen en bakken met regen verder. Ik heb zojuist mijn eerste week rechten achter de rug. Ontzettend interessant, maar ook ontzettend veel. Ik moet dan ook nog uitvinden hoe ik werk, studie, sociaal leven en mijn blog ga plannen. In elk geval draaide afgelopen week alleen nog even om de studie.
Verder had ik gisteravond een diner van mijn ouders voor hun 25-jarig huwelijk voor stuk of dertig van hun vrienden. Mede dankzij de studie had ik niet echt nagedacht over de dresscode (casual chic). Twee uur voor het diner had ik dan toch maar bedacht om een wijd uitlopende broek met hakken aan te doen. Uiteraard had ik deze broek nog nooit gepast en bleek hij (ondertussen een uur voor het diner) veel te groot te zijn. Vervolgens leek niets meer te passen of leuk te staan en had ik zoals je neemt de beruchte kledingcrisis. Uiteindelijk heb ik mij in een pak gehesen wat ik samen met mijn oma heb gemaakt (komen ooit nog foto’s van) en heb ik de haren in een krul gezet. Redelijk omslachtig wilde ik hiermee de titel verklaren, je ziet op de foto mijn haar in een redelijke slag.

DSCF2542 DSCF2545 DSCF2555 DSCF2553 DSCF2559 DSCF2561 DSCF2548

jurk – onbekende winkel / jas – Primark / schoenen – Elisestore / zonnebril – RayBan

5 gedachtes over “it’s a twist

Geef een reactie

