La chambre nouvelle

Zo dan. Eindelijk foto’s van mijn kamer, sinds ik verhuisd ben. Foto’s van het hele huis zit er nog even niet in, want moet nog een en ander aan gebeuren.
Ik had mijn kamer redelijk snel af, ondanks dat ik er eigenlijk geen duidelijk idee had wat ik wilde gaan doen. Ik ben in beginsel maar gewoon begonnen met elk meubel dat ik aanschafte voor mijn kamer, wit was. Op wit kan alles, dus die keuze was makkelijk gemaakt. In het proces van verhuizen, heb ik wat mediterraanse tinten gebruikt.

image

Ik ben een groot fan van koper. Jammerlijk genoeg is dat vaak redelijk prijzig en zijn er überhaupt niet veel producten in koper. Deze lamp heb ik gevonden bij de Ikea en was maar 7 euro!

image

Dit is washi tape. Je kan er van alles mee en het mooie is: je kan het er zo weer van af halen. Ik had, toen we er net woonden, met wat vriendinnen bij ons thuis wat wijntjes gedronken en vervolgens leek het ons een arty idee om met washi tape iets wat moest lijken op moderne kunst, te maken. Gelukkig kon het er de volgende dag er dus weer vanaf. Het idee voor dit hert heb ik van internet afgehaald.

image

Wandlampen zijn nauwelijks verkrijgbaar, dus heb ik het op deze simplistische (buiten)lamp gehouden.

image

image

image

image

image

Excuses voor het slechte licht in de laatste drie foto’s. Dit is mijn inloopkast, dus vandaar dat het wat donker is en het licht aan moest.
Maar dit is de reden dat ik voor deze kamer heb gekozen: HET HEEFT EEN INLOOPKAST!! Ik was meteen verkocht toen ik het zag. Het was belachelijk veel werk, maar dit is het geworden.

Ik hoop dat jullie het wat vinden. 🙂

5 gedachtes over “La chambre nouvelle

Geef een reactie

