the hat

Een ochtendje rust! De afgelopen drie weken ben ik vrijwel elke dag van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat bezig geweest met de studie. Nu vandaag zou ik de hele dag moeten werken en ’s avonds naar college, maar werk gaat niet door. Dus nu zit ik voor het eerst aan mijn bureau, nog in mijn pyjama en met een kop thee. HEERLIJK. Kom ik eindelijk toe aan de kleine dingetjes. Zoals alle papieren die ik de afgelopen paar weken heb verzameld organiseren, kleding die ik online had besteld maar nog geen een keer gepast, passen, op de hand wassen (wat kennelijk vrijwel 80% van mijn kleding is, maar daar kwam ik telkens pas achter als ik het al gedragen had), etc. Mijn voornemen was zelfs om te gaan sporten, wat alweer miljoen jaar geleden is, maar met dit druilerige weer sla ik toch even over (ik heb geen sportschool meer, dus het is buiten sporten of niets).
Ik heb in elk geval nog wat foto’s van een minder druilerig dagje.

DSCF2618 DSCF2629 DSCF2621 DSCF2614 DSCF2624 DSCF2602 DSCF2594

hemd – H&M / broek – H&M / kimono – Jutka & Riska / schoenen – Allstars / hoed – Primark

Een gedachte over “the hat

Geef een reactie

