herfst

Eigenlijk vind ik de herfst en winter stiekem leuker dan de zomer en lente. Ik houd van regen en onweer, zolang ik er niet zonder paraplu doorheen hoef te lopen, doordat het zo vroeg donker wordt, kunnen de kaarsen eerder aan en de leukste feesten zijn altijd in deze maanden.

Mijn enige probleem met kouder weer is dat ik echt ontzettend slecht ben in inschatten of ik te koud gekleed ben. Dus dat ben ik dan ook voor 80% van de tijd (verklaart misschien waarom mijn immuunsysteem ruk is in de winter). Als iemand vraagt hoe om te gaan met onvoorspelbaar weer, roept iedereen altijd: laagjes! En dat is mij eindelijk een keer gelukt.

Wat ik ontdekte is dat je door middel van laagjes zo veel leuke random combinaties kan maken. Lange overhemden onder een trui, of zoals bij deze outfit; een leuke kraag boven een trui. Spijkerjas met vest, jurk met een shirt en een vest, noem maar op.

DSCF2633 DSCF2631 DSCF2639 DSCF2640 DSCF2636 DSCF2650 DSCF2646

gilet – Episode / trui – Asos / broek – H&M / schoenen – Allstars / zonnebril – Rayban

7 gedachtes over “herfst

Geef een reactie

