eat sleep rave repeat

De dagen worden steeds drukker! Maar ook deels leuk druk. Gelukkig tast dat niet mijn outfits aan, want dankzij de kledingkast in mijn nieuwe kamer kan ik ’s avonds vanuit mijn bed bedenken wat ik de dag erna aan ga doen, haha.

Doordat ik het redelijk druk heb de laatste tijd kom ik niet echt meer aan shoppen toe. Dus mijn geld rolt vooral via internet mijn portemonnee uit. Colleges zijn daar ideaal voor moet ik zeggen. Zo kwam ik een paar dagen geleden tijdens een uitgebreide hoorcollege over de onrechtmatige daad een paar te vette schoenen tegen. Ik ben niet super snel heel enthousiast over kleding of schoenen (daar moet ik wel bij zeggen dat ik ook niet per se dol enthousiast hoef te zijn, wil ik iets kopen), maar toen ik deze zag was ik gelijk verkocht. Dit zijn ze. Ik ben een super grote fan van kunst verwerkt in kleding of schoenen en ik vind ook dat daar veel te weinig van op de markt is. Maar vandaar dat ik dan vrij snel verkocht ben als ik wel zoiets zie!
Ik heb ze dan ook gekocht en binnenkort staan ze op mijn blog!

DSCF2726 DSCF2723DSCF2738 DSCF2741 DSCF2728 DSCF2735 DSCF2744

T-shirt – MoMa Museum NY / broek – Bershka / schoenen – Nike / beanie – Asos

4 gedachtes over “eat sleep rave repeat

Geef een reactie

