mijn top drie #2

Mijn meest favoriete (die ik niet kan betalen) merken:

l. Balmain, Een jaar geleden kwam ik deze ontwerper tegen op internet, ik volg hem nu al een tijdje en ik heb letterlijk nog niet een (in mijn ogen) lelijk kledingstuk gezien van hem.
ll. Chanel. Standaard, maar mag uiteraard niet ontbreken. Overigens heb ik het meer over hun lippenstift dan de kleding, haha.
lll. Chloé. Blijft tijdloos.

Balmain: Runway - Paris Fashion Week Womenswear Fall/Winter 2012 chanel-rouge-coco-cambon Paris+Fashion+Week+Chloe+Spring+Summer+2009+lbBnGZ-pbE9l

Film die ik in een marathon vijf keer achter elkaar kan zien:

l. Breakfast At Tiffany’s. Toen ik klein was, heb ik van mijn moeder een box gekregen met allemaal films van Audrey Hepburn en elke keer als ik ziek was, wilde ik deze film kijken.
ll. The Lion King. Dit blijft absoluut mijn lievelingsfilm. Ik ben een supergrote fan van de klassieke Disney films, maar deze blijft mijn favoriet.
lll. Australia. Ik weet niet precies waarom, maar ik kan deze film 100x kijken!

41RMEFA9Z4L51M7QPXDNPL1448741h.jpg

Stoorzenders voor mij zijn:

l. Mislukte punctualiteit. Wanneer ik de hele dag bezig ben om overal precies op tijd te zijn en uiteindelijk mislukt het en kom ik in tijdnood. Ik. kan. niet. tegen. tijdnood.
ll. Outfit keuze. Als ik een outfit in mijn hoofd heb en de uitwerking valt behoorlijk tegen.
lll. Bakken! Ik bakte altijd redelijk veel vroeger, maar dan hield ik het safe op Dr. Oetker brownies. Als ik dan iets anders wilde gaan bakken, was het gewoon gedoemd te mislukken.

Muurtattoo_496_Romeinse_Klok_02 downloadcakes

Wat ik zou aantrekken voor een gelegenheid als:

l. Bedrijfsfeestje. Zwarte flared jeans met een overhemd met printje en als schoenen een stevige hak.
ll. Diner van vrienden. Een jumpsuit dat uit één kleur bestaat met (als het geen nude jumpsuit is) nude hakken.
lll. Regenachtige dag met college. Een lange jas met paraplu. Daaronder een oversized sweater in een aparte kleur en voor de rest zwarte broek en schoenen.

howtowear_flarepijpaca00b1a960a9c6aeab51fdacc4a08degreycoat4

3 gedachtes over “mijn top drie #2

Geef een reactie

