l’Orange

Outfitje tussen de tentamens door. Na, eigenlijk heb ik maar één tentamen. En spontaan ben ik weer een serie gaan volgen… Het leren gaat dus nog niet heel denderend.
Dus vond ik het vanochtend een mooi moment om foto’s te maken. Ik heb een beetje struggles met de laarzen. Ze staan het mooist op een panty, of beter gezegd: op een broek staan ze niet heel denderend. Ik denk dat je redelijk makkelijk de plank mis kan slaan met deze laarzen als je ze verkeerd combineert. Maar na wat wikken en wegen ben ik hierop uit gekomen. Ik moet niet iets van de hoogste plank af willen pakken vandaag, want dan gaat het mis (zo oversized is de trui ook weer niet). Maar vandaag is toch weer een leerdagje dus dat komt wel goed.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

trui – Primark / schoenen – Sacha / hoed – H&M / tas – H&M

9 gedachtes over “l’Orange

Geef een reactie

