dr. Martens Hogarth

Wat later dan verwacht. Maar ik had nog beloofd om een post te wijden aan mijn nieuwe schoenen. Ik had al verteld dat ik het echt super vet vind als er kunst verwerkt wordt in schoenen of kleding. Vooral omdat het nauwelijks voorkomt, dus als ik dan zoiets zie, ben ik gelijk verkocht. Dr. Martens heeft deze schoenen ontworpen in samenwerking met het Sir John Soane’s Museum. Het zijn de kunstwerken van Hogarth, die het leven van Tom Rakewell illustreert in acht doeken. Zoals je misschien wel kunt zien, was deze jongen (Tom) flink van het pad geraakt, vandaar dat er flink wat alcohol en prostituees op mijn schoenen staan afgebeeld, haha.

Ik heb ze nog niet heel veel kunnen dragen, omdat het sowieso best lastig te combineren is en ik ze nog moet inlopen (want blaren gegarandeerd).

DSCF2768 DSCF2770 DSCF2767 DSCF2769

schoenen – Dr. Martens

12 gedachtes over “dr. Martens Hogarth

Geef een reactie

