Dé Balmain

Zoals ik al eerder had verteld, ben ik een groot fan van Balmain. Dus je begrijpt wel dat ik meer dan thrilled was toen de foto’s van de collectie van Balmain x H&M bekend werden gemaakt. Nu zal ik niet de hele collectie uitgebreid bespreken, want dat zal uiteraard al te veel op internet staan. Maar ik wilde wel even mijn liefde voor dit jurkje met jullie delen.

6105_lb_108

Vorig jaar heb ik een tussenjaar genomen en ben ik veel gaan werken. Ik heb destijds heel wat opgespaard en van de zomer heb ik besloten dat ik mijn eerste echte (niet tweedehands) designer-item wil kopen!
Tot nu toe kon ik eigenlijk niet iets vinden wat ik het prijskaartje waard vond en stond ik bijna op het punt om genoegen te nemen met een Micheal Kors-tas die ik eigenlijk niet eens zo heel denderend vond, maar toch wilde kopen om het kopen.
Gelukkig kwamen toen net de foto’s van de Balmain x H&M collectie online! Meteen ben ik alle kledingstukken gaan bekijken en toen ik dit jurkje zag, was ik op slag verliefd! Ik heb zo’n soort jurkje wel eerder bij Kim Kardashian gezien (kon geen foto meer vinden) en vanaf dat moment ben ik een grote fan van Balmain geworden. Het jurkje is eigenlijk wel een beetje kitcherig, wat normaal gesproken niet echt mijn ding is. Maar dit is gewoon perfectie.
Nu is het alleen nog wachten tot 5 november als de collectie in de winkel hangt!

MTMzNzcxNDQ1NDY0NTI2ODE4

balmainhm-5

Wat vinden jullie van de collectie?

7 gedachtes over “Dé Balmain

Geef een reactie

