last sunny days

Het zal denk ik niet lang meer duren voor het weer omslaat en we allemaal weer zwaar ingepakt met sjaals en handschoenen over straat zullen gaan. Dus heb ik, voordat het zo ver is, nog een laatste outfit uit de zomer garderobe.
Misschien is het weer eigenlijk al omgeslagen. Ik heb geen idee, want ik zit nog met mijn gordijnen dicht in bed. Mijn rooster van de uni heeft ervoor gezorgd dat ik in principe pas half 11 mijn bed uit hoef, dus dat ik voor die tijd met een kopje thee en een veel te dik boek staatsrecht mijn dag kan beginnen. Of in dit geval, kan bloggen. Echt ideaal voor mij, want ik ben absoluut geen ochtend mens.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

jurk – Forever21 / broek – Levi’s / schoenen – Asos

5 gedachtes over “last sunny days

Geef een reactie

