little late at night

Het wordt lastig foto’s maken nu het zo snel donker is. Want mijn titel is eigenlijk helemaal niet waar, het was hier 5 uur ’s middags. Nu probeerde we van de week tussen 4 en half 5 foto’s te maken en zelfs toen was het al te donker! Maar je moet roeien met de riemen die je hebt, dus dit is het resultaat haha.
Ik merk de laatste tijd dat ik deze trui wel erg vaak aandoe. Los van dat ‘ie ontzettend lekker zit, is het makkelijk om een leuke outfit ermee te stylen. Al helemaal nu het kouder wordt, is het handig om zo’n basic trui te hebben die overal goed op staat!

Over kouder worden gesproken: december staat bijna voor de deur! Dit is veruit mijn lievelingsmaand. Eerst sinterklaas, daarna een paar verjaardagen en tenslotte kerst en oud en nieuw! Ik ben deze maand altijd veel met familie en vrienden en daar houd ik van. Ik ben zelfs nu al op zoek gegaan in de stad voor kerstkleding. Gefaald uiteraard, want hoewel wel al de pepernoten vanaf april in de winkel liggen, is de kerstcollectie bij de meeste winkels ver te zoeken.
Ik heb dan nu ook een nieuw idee om zelf een jurk te gaan maken met mijn oma, een soort okergeel/gouden fluwelen jurk. Het ontwerp is nog een beetje vaag, maar dat is het altijd bij mij. Ik koop vaak gewoon een stof en dan begin ik maar een beetje te naaien. Uiteindelijk komt het meestal goed!
Zijn jullie ook fan van december?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

jurk – Jutka & Riska / trui – Asos / schoenen – Asos / tas – Frans vintage winkeltje

Een gedachte over “little late at night

Geef een reactie

