oh rainy day

Ik was vorige week naar Ladies Night in de Pathé. Ik was er nog nooit geweest want ik vond het altijd zo’n drukte. Maar vorige week heb ik mij er toch aan gewaagd. Ik ging met een vriendin naar ‘Burnt’ met Bradley Cooper. Het was nog best een ervaring. Eerst waren er allemaal random stalletjes waar je kan shoppen en je kreeg champagne en jus d’orange. Eenmaal in de zaal was er ook nog een loterij, waarbij elke vrouw begon te gillen als ze een bakvorm wonnen…
Maar waar het om ging, ik kwam daar deze tas tegen. Ik houd van de kleur okergeel, ik ben nu ook een kerstjurk aan het maken in die kleur. Perfect voor de herfstdagen.

DSCF2802DSCF2805DSCF2811DSCF2803DSCF2809DSCF2818

DSCF2795DSCF2815

5 gedachtes over “oh rainy day

Geef een reactie

