Miss those sunny days

Vooral op dagen als deze, het komt op het moment met bakken uit de hemel hier, verlang ik weer naar paar maanden geleden. Ik ben best een wintermens, nja misschien bedoel ik daar meer een decembermens mee. Maar regen kan ik wel handelen, zolang het maar niet vriest! Gelukkig is over een week sinterklaas al, mijn eerste favo decemberdingetje. Wij vieren dat altijd redelijk uitgebreid met de fam, dus met die gezelligheid sla ik mij wel door deze dagen heen.
Toch vond ik het hoognodig om nog wat zomer outfits te showen, ter geruststelling dat deze vriesdagen ook weer voorbij gaan.

DSCF2624DSCF2542OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

wpid-p1013926.jpg

2 gedachtes over “Miss those sunny days

Geef een reactie

