PAN

Van jongs af aan word ik al door mijn ouders meegesleurd naar musea, destijds uiteraard tegen mijn zin in. Maar mettertijd ben ik het gaan waarderen. Ik heb nu al een paar jaar zelf kunst op mijn kamer (van de kunstuitleen) en ga best regelmatig naar een musea. Ik ben een groot fan van impressionisme (mijn idee daarvan is: vegen verf, maar toch realistisch) en cobra kunst (moderne kunst). Ik ken ook onderhand wel wat schilders (niet persoonlijk hoor, de helft is al dood) en dat maakt het ook leuker om naar een musea te gaan.
Nu hadden we kaartjes voor PAN in Amsterdam. Een soort grote beurs voor kunst, met allemaal verschillende stijlen. Ook de grote kunstenaars, waar dan ook een pittig prijsje aan hing.
Wat vooral merkbaar was, was dat het een soort social event voor de Zuidas is. Vrijwel 90% staat met elkaar in het pad te socializen in plaats van kunst te kijken. Uiteraard waren er dan ook oesters en onbeperkt wijn.

 

3 gedachtes over “PAN

Geef een reactie

