them stripes

Tussen de surprises, gedichten, colleges en werk door: een outfit! Haha, best een beetje druk. Wij vieren Sint altijd behoorlijk uitgebreid, maar met tentamens over twee weken wordt het allemaal wel wat veel. Maar ik heb vanmiddag een planning gemaakt en nu loopt alles weer volgens plan.

Ik ben de laatste tijd fan geworden van two piece-outfit. Hoe het er ook uitziet, als ik het in de winkel zie hangen, wil ik het kopen. Paar maanden geleden heb ik er ook zelf een gemaakt, alleen vergeet ik die telkens te fotograferen.
Dit setje komt van de Zara, daar hebben ze ontzettend veel van die dingen!

DSCF2684DSCF2688DSCF2694DSCF2714DSCF2721DSCF2695DSCF2708DSCF2704DSCF2713

Geef een reactie

