see trough

Hee hoi. Stilte voor de storm… de tentamens komen er aan en ik heb mijzelf afgelopen week al opgesloten op mijn kamer en deze week staat dat ook weer op de planning. De kerstvakantie direct daarna is in elk geval een goede beloning! Volgens mij is iedereen daar wel aan toe, na deze periode haha.

De trui op deze foto heb ik bij IvyRevel gekocht. Een internetwebsite mede opgezet door een blogger die ik al jaren volg, Kenza. Af en toe hebben ze daar dingen waar ik spontaan verliefd op ben. Zoals deze trui. Toen ik hem ging kopen, heb ik nog wel even getwijfeld want het is toch nog best een ongemakkelijke trui met dat verticale gaas. Maar toen ik hem eenmaal binnen had, was ik daar vrij snel overheen. Was weer een memorabel ‘uit mijn comfortzone’ momentje, haha.
Wat vinden jullie ervan?

Excuses trouwens voor mijn moeilijke gezicht, ik knijp al bij het kleinste beetje zonnestraal.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

5 gedachtes over “see trough

Geef een reactie

