bordeaux

Een gelukkig nieuw jaar!

Het is weer een tijdje geleden, maar ik ben weer terug. Ik zal er geen new year, new me crap tegen aangooien. Sowieso voelde deze jaarwisseling voor het eerst niet als een hele happening, maar gewoon een reden voor een goed feestje.

Mijn fotografe, mijn moeder haha, is nu een maand op wereldreis dus het zullen wat minder outfitposts worden. Maar ik ga mijn best doen om andere posts te bedenken.
Deze had ik nog als reserve staan. Ik vind het een hele relaxte outfit, want het is wel edgy maar niet te ingewikkeld.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Geef een reactie

